124 || Mireia Pons, Dani Hernández (Zones de Fc segons l’esport) i Guillem Marchal (Homenatge al David Pellicer)

🏃‍♀️ Superació i passió pel trail! La Mireia Pons comparteix amb nosaltres les seves experiències. Descobreix com es prepara, reflexiona sobre el futur i revela anècdotes i curiositats. Una conversa plena d’energia i inspiració! 

· https://www.instagram.com/mireiaponstorres/

📊 Descobrim com adaptar les zones de freqüència cardíaca a cada esport amb Dani Hernández. Trail, ciclisme o esquí de muntanya… Tot sobre càlculs específics, configuració de dispositius i errors a evitar per treure el màxim rendiment dels entrenaments!

· https://www.youtube.com/@DaniHernandez_Coach
· https://www.instagram.com/dani_tecnirunner/

💡 En Guillem Marchal fa un homenatge al David i reflexiona sobre el lideratge, l’energia que mou i el llegat que perdura en la seva absència..

________________________

🙏 Fes-te MECENES a PATREON.
· https://www.patreon.com/femmuntanya

🎽 Samarreta del Fem Muntanya! Codi descompte: “femmuntanya”
· https://mudesports.es/tienda/camiseta-tecnica-fem-muntanya/


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *